Met de deskundige en betrokken medewerkers verzorgen wij het totaalpakket. Voor het gehele traject kunt u bij ons terecht. Wij leveren een passend advies, een op maat gemaakt ontwerp, projectbegeleiding en een zorgvuldige plaatsing. Tevens hebben wij een eigen servicedienst waar u ons 24 uur per dag, 7 dagen per week kunt bereiken. Naast complete keukens kunt u tevens bij ons terecht voor losse apparatuur.
Voor het gehele traject kunt u bij ons terecht. Wij leveren een passend advies, een op maat gemaakt ontwerp, projectbegeleiding en een zorgvuldige plaatsing. Naast complete keukens kunt u tevens bij ons terecht voor losse apparatuur.
Neem contact opVoor storingen aan uw koeltechniek en horeca-apparatuur, kunt u ons 24 uur per dag, 7 dagen per week bereiken voor het melden van storingen.
Door het hebben van een deskundige servicedienst, welke service en onderhoud uitvoert aan koeltechniek en horeca-apparatuur, is het totaalpakket bij ons compleet.
Voor storingen aan uw koeltechniek en horeca-apparatuur, kunt u ons 24 uur per dag, 7 dagen per week bereiken voor het melden van storingen op telefoonnummer: 070 - 390 67 69.
Storingen die worden gemeld, worden in het algemeen dezelfde dag in behandeling genomen. De prioriteit waarmee de storingsmelding wordt behandeld hangt echter sterk af van de urgentie, deze wordt door de chef van de technische dienst bepaald. Bij ernstige calamiteiten wordt er direct actie ondernomen.
Onder preventief onderhoud wordt verstaan: alle werkzaamheden, welke noodzakelijk worden geacht om de apparatuur goed en bedrijfszeker te laten functioneren.
Preventief onderhoud kan de levensduur van uw apparatuur positief beïnvloeden. De werkzaamheden worden uitgevoerd volgens een vast onderhoudsprogramma, waardoor u als cliënt verzekerd bent van een constante kwaliteit.
Deze werkzaamheden omvatten o.a.:
Voor het uitvoeren van dit preventieve onderhoud werken wij met een zogenoemd onderhoudscontract. In dit contract maken wij voor u een passende aanbieding voor preventief onderhoud aan uw koeltechniek en horeca-apparatuur.
Is uw apparaat defect en heeft u drukke dagen voor de boeg, wij proberen onze klanten hier zo spoedig mogelijk mee te helpen.
Is uw apparaat defect en heeft u drukke dagen voor de boeg, wij proberen onze klanten hier zo spoedig mogelijk mee te helpen.Zoals de Spoed nieuwe vaatwasser voor de Pasen bij ’t Jagertje. Onze klant belde ons dat de vaatwasser defect was en de volgende dag leverde wij een nieuwe. Weer een tevreden klant, daar doen we het voor!